niedziela, 2 sierpnia 2015

"Mój drugi raz..."

          Witam wszystkich na swoim blogu. Nazywam się Angelika. Mam 16 lat. Mieszkam w okolicach
Lublina. Interesuje się modą, zdrowym stylem życia i urodą. Większość swoich postów będę poświęcać tej tematyce. Mam też inne zainteresowania,ale o nich dowiecie się później.
          Postanowiłam założyć bloga,aby dzielić się z innymi swoimi przemyśleniami i spostrzeżeniami na dane tematy. Kiedyś prowadziłam bloga, ale był to bardzo nieprzemyślany plan. Stąd pomysł na tytuł posta. Moją motywacją jest wszystko co mnie otacza.
         Jak już wcześniej wspomniałam będę tu pisać o modzie, ćwiczeniach (sporcie), zdrowym odżywianiu, pielęgnacji ciała i duszy, kosmetykach, książkach, zwierzętach, ludzkich relacjach. Będą praktyczne porady. Jako, iż jestem nastolatką ciekawi mnie wszystko. Dlatego jestem pewna,że każdy znajdzie tu coś dla siebie.
         Pragnę,aby mój blog stał się inspiracją dla innych. Chciałabym, żebyście aktywnie komentowali posty tzw. pisali co o tym myślicie ;)

Na koniec kilka moich zdjęć.






Mój instagram: A_M_B_I
Mój snapchat: Ambioszka


Do zobaczenia! ;)

  

1 komentarz: